0
Закладки (0)
Порівняння товарів 0
Товарів: 0 (0грн.) 

Обмін та повернення

Обмін та повернення

Повернення та обмін товарів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів»

 

Який товар підлягає обміну:

·         Товар та його упаковка не були пошкоджені, всі бірки та ярлики на місці;

·         Товар не був у вживанні (відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості);

·         Товар підлягає обміну та поверненню за Законом;

·         Збережений товарний вигляд і споживчі якості товару; Пакування товару у повній комплектації. Його первісний вигляд, (тобто, повертаєте товар в такому вигляді, як ви його отримали). Важливо: оригінальна коробка не повинна бути пошкоджена.

·         товар має брак або механічно пошкоджений з вини виробника або кур’єрської служби доставки;

·         при оформленні замовлення Вам надали недостовірну інформацію про товар.

·         Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

·         товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;

Якщо дані умови недотриманні, продавець має право відмовити у поверненні. Для товарів неналежної якості діють інші норми, описані в статті 8 ЗУ «Про захист прав споживачів». Повернення вживаних та відновлених товарів відбувається за згодою продавця.

 

До товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) відносяться:

·         дитячі іграшки м'які та гумові надувні

·         товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)

·         зубні щітки предмети гігієни;

·         одяг для немовлят;

 

Процедура повернення та обміну товару:

·         Повідомте про намір повернути оплачений товар;

·         Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

·         Повертаєте товар в такому вигляді, як ви його отримали. Важливо: оригінальна коробка не повинна бути пошкоджена. Пакування товару у повній комплектації. Його первісний вигляд, властивості, всі фабричні ярлики, пломби збережені.

·         Повернути товар можна службами Нова пошта, Укрпошта.  Адресу відправки уточнюйте у менеджера.

·         Після отримання товару протягом пяти робочих днів ми повертаємо Вам кошти або інший товар

·         Повернення коштів за товар здійснюється на банківську картку яку ви вказали. Переконайтесь, що реквізити банківської картки вказані правильно.

 

Оплата за пересилку:

·         Пересилка товару здійснюється нашим коштом у випадку повернення товару неналежної якості.

·         Пересилка здійснюється коштом клієнта, якщо відправляється товар належної якості (не підійшов по фасону, моделі, розміру, кольору тощо).